פניה החווירו שהיא גילתה שהיא טעתה באבחנה שלה וגילתה ש"הוירוס"
שקיבלתי הוא בעצם – דלקת ריאות ששוכנת אצלי קצת מעל שבוע.
היא לא הבינה איך לא שמה לב.
שמעתי צליל של חוסר בטחון בקולה כששלחה אותי דחוף לצילום.
מעל שבוע שאני מסתובב עם "וירוס", משתעל את נשמתי, אפילו אלוהים לא הצליח לישון בלילה.
אני לא יכול לבוא לרופאה שלי בטענות, כי זה לא יעזור לאף אחד
וחוץ מזה מדובר פה בסך הכל בבן אנוש שגם טועה.
והכי קל לזרוק את האשמה על אחרים אבל האחריות שלי בלבד.
גם אני איש מקצוע שעשה טעויות ויעשה כנראה גם בעתיד, אי אפשר להימנע מכך-
עד כמה שנרצה.
לקוחות רבים ניגשים אליי כדי שאבחן את התיק הפיננסי והביטוחי שלהם.
חלקם בהמלצתי, נשארים עם הסוכן/מתכנן פיננסי שעשה עבודתו נאמנה ושמחים לשלם את שכר הטרחה עבור הבדיקה.
וכל השאר?
אני נאלץ לשנות להם את כל התמהיל שיותאם בדיוק לצרכים שלהם, כמובן כשאותו "בעל מקצוע" מחוץ לתמונה.
אני מצדיע לאותם אנשים שפונים אליי ורוצים לבדוק את התיק,
אני עוד יותר מצדיע ללקוחות הקיימים שלי שפונים אליי ושלא מתביישים לשאול כל שאלה.
מה שאני מנסה להסביר לכם הוא שחשוב שתשימו את הבושה בצד ותשאלו את כל השאלות שעולות לכם בראש.
תפסיקו כבר להתנצל על השאלות שלכם- רבאק. מדובר על העתיד שלכם ושל המשפחה שלכם.
ואם אותו בעל מקצוע עונה בהתנשאות ובחוסר סבלנות(שמעתי על מקרים),
פשוט תבעטו אותו ותעברו לבעל מקצוע אחר.
לא חסר כאלו. יש שפע מהכל!
איך תבחרו מתכנן פיננסי שנכון לכם?
חיבור!
אם אתם מרגישים נוח לשאול אותו שאלות ולשתף אותו בפרטים, זה בעל המקצוע הנכון לכם.
אם זה לא פשוט זה פשוט לא זה.
והעיקר?
בריאות (גם) 😉